Thursday 15 November 2012

Photoshop CS5 [ 65MB Only ]


Assalamualaikum....
Dari enjet..
Hari ini, aku nak kasi korang download
Adobe Photoshop CS5..

So, Sekarang nie aku bagi senang untuk korang yang ada masalah
internet tak laju, rasa bosan nak download sebab file tuhh besar sangat..

Haa, Sekarang, korang toksah risau..
Dengan adanya Adobe Photoshop CS5 yang saiznya cuma 65MB, korang
boleh download dan sekejap jerp nak tunggu...
Tapi, aku jerp lah yang tak dapat guna Photoshop kat lappy nie..
Dah install Ubuntu, Program Windows tak support dekat Ubuntu..
Aku cuma boleh guna dekat Cyber Cafe jakk..
So, Aku tak nak cakap banyak, nanti korang cakap aku banyak mulot pulak..
Wahahaha...
Korang tengok dulu Screenshot dia dulu...
*Aku-Pun-Download-Dekat-Blog-Orang*
Screenshot
Screenshot
Screenshot
Download Adobe Photoshop CS5 [ 65MB ] | Via Ziddu
Sumber 

0 comments:

Post a Comment